I Ogólnopolska Konferencja Samorządowa ,,Jak finansować infrastrukturę miast i gmin"
W dniu 24 stycznia 2007 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędzie się I Ogólnopolska Konferencja Samorządowa „Jak finansować infrastrukturę miast i gmin”.
Organizatorami konferencji są:
- Zarząd Targów Warszawskich Biura Reklamy Poland SA
- Federacja Regionalnych Związków Gmin i Powiatów.
Konferencja jest kierowana przede wszystkim do samorządowców, instytucji regionalnych, firm komunalnych, organizacji pozarządowych, urzędów marszałkowskich i wojewódzkich, prezydentów miast, przedstawicieli rządu oraz parlamentu.
Celem konferencji jest przedstawienie radnym i urzędnikom samorządowym, u progu kadencji, podstawowej wiedzy w zakresie finansowania inwestycji infrastrukturalnych, budownictwa mieszkaniowego, emisji obligacji komunalnych.
Patronami honorowymi konferencji są Ministrowie: Rozwoju Regionalnego i Transportu.
Partnerem Głównym Konferencji jest Bank Gospodarstwa Krajowego.
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych, przesłanych do dnia 21 stycznia 2007 na numer faxu: (0-12) 423-19-26
więcej szczegółów na stronie: www.brsa.pl/oks/ >>>>